carian

I"ll hold it as long as i Can !

Baru - baru ini, ada yang menyuruh aku untuk cuba kenal dengan seseorang tapi macam biasa mesti aku tolak..Bukan nak menyombong, jual mahal atau perasaan diri tu bagus sangat cuma itulah masalahnya di sini " Hati". Hati ini tak terbuka untuk orang lain.
Ada yang kata," Kenapa tak cuba je dulu, kut2 hati itu terbuka.." Ahaha..Aku hanya mampu tergelak.
Bukan tak pernah cuba, ya pernah suatu ketika dulu dan hasilnya, aku rasa sangat bersalah. Memberi harapan pada seseorang walhal di hati tiada sekelumit pun rasa sayang untuk dirinya. Dan sejak itu, aku yakin perkataan "cuba" itu takkan berhasil ke atas diriku.

Sejujurnya, aku bukanlah orang yang mudah jatuh hati kat seseorang dan bilamana aku dah suka seseorang itu, aku dah letakkan harapan berharap dialah Jodohku dan you know what, aku rasa aku dah jatuh hati kat orang yang salah lagi ! Ahahaha
Right now, rasa sedih itu kerap muncul..Aku kata aku dah move on walhal aku sebenarnya tengah tipu diri sendiri.
Sejak tempoh hari, aku cuba untuk melupakan dia dan sekali lagi perkataan "cuba" itu tak serasi denganku.

Tika ini, terngiang2 kata-kata yang pernah ku ucapkan pada seseorang,
" kita tak boleh halang seseorang dari menyukai kita dan orang itu jugak tak boleh memaksa kita untuk menerima dirinya. Cinta itu tiada paksaan Dan
mencintai tak semestinya memiliki ".

So now, what suppose i do?
" I"ll Keep the feeling as long as I can
And let time decide it. Just go with the flow "
...................

Dear You..
Yup, you..
Tak tahulaa kalau kau baca.
I'm really sorry.
For being too emotional..hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tentang Ana.^^

My photo
Bumi Sabah Tercinta, Rahsia, Malaysia
I'm a simple person...Bercita-cita nak jadi TUDM malangnya aku rabun..wahaha..Nak jadi cikgu pula garang macam singa...Cian kang adik-adik...so jadila laa aku Penulis Bebas...Aku kan banyak masa akmaklumlah masih tanam anggur..haha..Aku nie pelik gak..Kadang2 tu suka hidup dalam alam fantasi..konon laa...pengaruh kartun sangat...hehehe.. "Plezz Call me Cik Putera Kodok"...

FOREVER IN HEART CIK PUTERA KODOK