carian

Alkisah Aku Ingin Kahwin dengan Tentera

Dulu2 zaman sekolah menengah..Aku pernah menyimpan Impian nak Kahwin dengan tentera suatu Hari nanti...Tak Kahwin dengan tentera Udara, tentera Laut pun jadilaa...Kenapa tentera? Sebab bagi Aku Dorang ni Segak,smart.. bergaya nampak berwawasan gitu..huhu..

Tapi lama kelamaan seiring Waktu berlalu Aku mula lupa Aku pernah menyimpan hasrat sebegini sehinggalah Aku menyaksikan Drama SayangKu Kapten Mukriz.. Hasrat itu kembali Muncul semula Dan malah aku rasakan tekadku untuk mencari pasangan hidup seorang tentera begitu kuat dari Sebelum ni..Honestly, Aku rasa ni laa tekadku berkenan calon Jodoh yang betul2 aku serius nak capai.. Hehehe

So, Kalau Ada tentera TUDM or TLDM yang Korang Kenal nak Cari Jodoh kenalkan dengan Che..manatau itu Jodoh Che.. Ahaha..Permintaan Che tak banyak mana pon..  Yang penting : TUDM or TLDM, : Solat 5 waktu, : Tak merokok..

Dan lastly Doakan Che Dapat Jodoh tentera ya..hehehe..Kita merancang,  Allah juga merancang..Dan sebaik-baik perancang adalah DIA... Kalau bukan Jodoh Che tentera nak Buat macamna kan.. Redha ajalaa... Hehehe

Note : Ni Langsung Tiada kaitan Dgn pelakon SayangKu Kapten Mukriz.. I juz like the Army... Hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tentang Ana.^^

My photo
Bumi Sabah Tercinta, Rahsia, Malaysia
I'm a simple person...Bercita-cita nak jadi TUDM malangnya aku rabun..wahaha..Nak jadi cikgu pula garang macam singa...Cian kang adik-adik...so jadila laa aku Penulis Bebas...Aku kan banyak masa akmaklumlah masih tanam anggur..haha..Aku nie pelik gak..Kadang2 tu suka hidup dalam alam fantasi..konon laa...pengaruh kartun sangat...hehehe.. "Plezz Call me Cik Putera Kodok"...

FOREVER IN HEART CIK PUTERA KODOK